E-invoicing update en ervaringsuitwisseling: hoe pak je de roll-out aan, hoe informeer je, hoe neem je de kleinste ondernemers mee?
Een efficiënte roll-out en goede begeleiding voor alle ondernemers, ook de kleinste
De overgang naar e-invoicing vereist een doordachte aanpak om zowel je werk te spreiden als ondernemers adequaat te informeren. Het is essentieel om alle klanten, inclusief de kleinste ondernemers, mee te nemen in dit proces. In dit webinar delen collega-accountants hun ervaringen met het plannen en uitvoeren van e-facturatie-implementaties. Je leert hoe zij informatiesessies hebben georganiseerd en hun klanten stap voor stap hebben begeleid. We bespreken ook de beste, populairste en goedkoopste oplossingen voor zij die vandaag nog in Word, Excel of op papier factureren, zodat ook zij morgen mee zijn met e-invoicing. Tegelijk is het zeker voor die groep belangrijk om goed te communiceren over het waarom en de voordelen. Zoals steeds zijn ook al je praktische vragen over e-invoicing welkom.
Wat mag je verwachten?
Inzichten in het plannen en uitvoeren van e-invoicing roll-outs, inclusief ervaringen van collega-accountants.
Getuigenissen over het organiseren van informatiesessies om klanten effectief te informeren en begeleiden.
Overzicht van de beste, populairste en goedkoopste oplossingen voor ondernemers die nog factureren in Word, Excel of op papier.
Tips voor duidelijke communicatie over het waarom en de voordelen van e-invoicing, specifiek voor kleine ondernemers.
Uitwisseling van ervaringen tijdens het webinar met de sprekers en deelnemers.
Tijd voor uw vragen en antwoorden.
Opgelet: dit is de laatste webinar over e-invoicing voor de zomervakantie, dus zorg dat je erbij bent en samen met je klanten vertrokken bent met de roll-out van e-invoicing!
Woensdag 11 juni 2025
10u - 12u