Onze partners helpen jou digitaliseren!

Onze partners hebben net dezelfde missie als Sterk Digitaal: jullie op een heel praktische manier helpen digitaliseren. Toen we hen contacteerden om uit te leggen hoe we de accountants willen helpen met hun digitale stappen en hoe we dat aanpakken met onze webinar reeks, was de samenwerking snel geklonken. Hieronder vertellen we met veel trots wie onze partners zijn en welke rol zij spelen in de ideale digitale puzzel voor de accountant.

Organisatoren

AccountancyVandaag is het onafhankelijk platform voor Accountants en iedereen die nieuws, innovatie, trends, software, jobs & stages, diensten en andere ontwikkelingen in en rond accountancy, automatisering en adviesverlening wil ontdekken.

Onze Solution Partners

Gedaan met tijdrovende administratie en manueel checken waar je staat! AdminPulse automatiseert je kantooradministratie en zorgt ervoor dat je altijd op tijd weet waar je aan toe bent. Het innovatieve online kantoorbeheer AdminPulse is open, wat wil zeggen dat AdminPulse connecteert met alle andere pakketten die dat ook kunnen. Nog mooier: je kan er meteen, gratis, mee beginnen!

Bizzcontrol faciliteert accountants om proactief advies aan te bieden, in de taal van de ondernemer. Dankzij hun Plug&Play principe is Bizzcontrol vanaf de eerste dag 100% operationeel. Zo verhoog je direct de toegevoegde waarde naar al jouw klanten, met minimale inspanning.

Bothive helpt bedrijven bouwen aan sterke klantrelaties. We minimaliseren de tijd die je spendeert aan repetitieve communicatie en creëren meer ruimte voor persoonlijk contact. Met onze automatische communicatieoplossingen gaan we voor first time right acties. We brengen specifieke informatie automatisch bij de juiste persoon, zodat die er meteen mee aan de slag kan.

ClearFacts is een Belgische technologie-onderneming, ontstaan in 2013, en concentreert zich volledig op het ontwikkelen van software om accountants en hun klanten efficiënter te laten samenwerken: een gebruiksvriendelijk portaal waar je documenten kan delen, betalingen kan voorbereiden en steeds zicht op je cijfers hebt. Alles naadloos geïntegreerd met je software.

Via ons facturatieplatform splitsen we je creatieve facturen op in beroepsinkomen en auteursrechten. Op dat laatste deel betaal je dankzij het fiscale voordeel veel minder belastingen. 

Al het papier- en rekenwerk dat daarbij komt kijken, nemen wij op ons. Zo hou jij gemiddeld 25% netto meer over, zonder extra kopzorgen. Inderdaad, dat is zelfs na onze vergoeding. Dat is geld waar je als creatieveling gewoon recht op hebt. Lees er meer over op onze website.

Dexxter is een webapplicatie die student-ondernemers en zelfstandigen in bijberoep toelaat om zelf hun boekhouding in handen te nemen, al dan niet begeleid door een accountant. Dexxter combineert het beste van twee werelden. De applicatie helpt bij de boekhouding, waardoor de boekhoudfactuur voor de klant lager is. De accountant kan zich dus focussen op gericht advies en hoeft geen klanten meer te weigeren. “Je weet immers nooit tot welk groot bedrijf ze kunnen uitgroeien.”

Exact biedt Cloud business software voor accountants en kmo’s. Voer boekhoudkundige taken efficiënt uit en til de kwaliteit van je diensten naar een hoger niveau met digitaal gemak en actueel inzicht. Onze innovatieve cloud business software helpt nu al meer dan 675.000 kmo's en accountants hun cijfers te beheren.

Onze missie : het dagelijkse beheer van Belgische Accountantskantoren vereenvoudigen. Het UBO-register, de antiwitwaswet, GDPR, Wet op de Continuïteit van de Ondernemingen, ...  De administratieve procedures van Belgische Accountantskantoren zijn de laatste jaren toegenomen. FID-Manager helpt deze werkdruk minimaliseren, zodat onze gebruikers zich kunnen concentreren op hun echte werk.

Juridische documenten opstellen is niet de kernactiviteit van de accountant, vaak ook niet de kernopleiding. Toch wordt dit (tot een bepaalde grens van waarde of complexiteit) steeds meer van de accountant verwacht. Met Instaclause maakt u contracten, verslaggeving en formulieren op. Geautomatiseerd, kwalitatief en telkens op maat van uw klant. Instaclause is een juridische onderneming die een technologisch pad bewandelt (en niet omgekeerd). Zij beschikt ook over een bereikbare juridische backoffice.

Snel, accuraat en persoonlijk advies voor jouw onderneming. De Ondernemingsradar is de perfecte tool voor boekhouders, accountants of ondernemers die meer inzicht willen in hun onderneming. Van concurrentieanalyses tot simulaties van bepaalde beslissingen op je eigen bedrijfssituatie. Analyseer het heden op basis van betrouwbare data en bepaal strategisch de toekomst. Bezoek de website van Intellifin.

Octopus Accountancy Software is met 20jaar ervaring een gevestigde waarde in de wereld van online boekhoudsoftware. We hebben een enorm gebruiksvriendelijk en voordelig boekhoudpakket ontworpen met het oog op een optimale samenwerking tussen ondernemer en accountant. We luisteren naar onze klanten en voeren regelmatig updates uit om onze software te laten mee evolueren met de veranderende noden.

...

OkiOki is de virtuele buddy die het papierwerk van ondernemers on-track houdt, ervoor zorgt dat ze hun facturen tijdig betalen en zelf tijdig betaald worden en die daarbij alle documenten aan de accountant bezorgt.

Ze gaat daarvoor zelf op zoek naar alle relevante financiële documenten via een integratie met de mailbox, de bankrekening en de kredietkaart-uitgavenstaten van de ondernemer. Zo streeft ze naar maximale automatisatie. En als er toch manuele interventie van de ondernemer nodig is dan brengt ze die via een gamified takenlijstje. OkiOki verlost zo ondernemers en accountants van hun kwartaalstress.

Want geef toe, het enige leuke aan je financiële administratie is het gevoel op het moment dat je er klaar mee bent. En dat noemen we het OkiOki gevoel.  

De wereld van de accountant en de belastingadviseur staat niet stil. Wij evolueren met je mee. Dankzij het persoonlijk contact met je regioadviseur, onze handige digitale tools en up-to-date informatie van onze experten ben jij steeds mee en kan je de beste dienstverlening garanderen voor jouw klant. Daar gaan we samen voor. Lees er meer over op onze website.

Om uw werk als accountant goed te doen wil je kunnen terugvallen op betrouwbare partners.

Partena Professional is dé partner die de accountant en ondernemers faciliteert om hun werk te veréénvoudigen.

Dat doen we door oplossingen te bieden op sociaaljuridisch en HR-vlak, voor alle professionals in België, ondersteund door een ongeëvenaarde mix van expertise & technologie. Met hart en ziel, met jou. Altijd! 

Penneo

Penneo helpt u bij het automatiseren van uw processen – van cliëntenonderzoek (KYC) en risicobeoordeling tot documentbeheer en digitale ondertekening. Met Penneo kunnen uw klanten zich identificeren en documenten digitaal ondertekenen met itsme®. Het is snel, veilig en effectief.

TaxDome is gemaakt voor en door accountants, om hen te helpen hun processen te versoepelen, versimpelen en vooral te automatiseren waar nodig. Om nooit meer een deadline te missen, nooit meer een taak te vergeten en elke klant het gevoel te geven dat ze de belangrijkste zijn voor u. Daarbij willen we ook het aantal tools die een accountant gebruikt verminderen. We bieden een uitgebreid en aanpasbaar CRM aan, onbeperkte cloud opslag, digitale handtekeningen, een PDF-editor en workflows. Onze grootste troef is de steeds evoluerende software, op vraag van onze gebruikers. Lijkt het allemaal wat teveel? TaxDome helpt u stap voor stap alles op te zetten.

Silverfin is opgericht door een accountant die gefrustreerd was door de manier waarop hij moest werken. En door een software-architect die op zoek was naar een pittige uitdaging waarvoor de cloud de oplossing biedt. Ze brainstormden over voor accountants essentiële vragen: Hoe kunnen data en de cloud het leven van accountants makkelijker maken en hun bedrijfsprestaties verbeteren? Hoe kunnen ze tegelijkertijd nieuwe inkomstenbronnen creëren met waardevolle adviesdiensten. Het resultaat: een innovatief cloud platform dat accountants helpt succesvoller te zijn.

TwinnTax is een 100% Belgische cloud applicatie die accountants helpt bij het automatiseren van hun terugkerende taken. De software maakt gebruik van kunstmatige intelligentie om documenten te verzamelen, gegevens op te halen, documenten te genereren en zelfs aangiften te doen. 

Je boekhouding altijd en overal bij de hand. Zowel accountant als ondernemer krijgen een gedetailleerd overzicht van hun ciifers en kunnen in elk dashboard doorklikken naar de factuur in kwestie wat zorgt voor complete transparantie. Bekijk de website van Yuki.

Ook partner worden?