Onze partners helpen jou digitaliseren!

Onze partners hebben net dezelfde missie als Sterk Digitaal: jullie op een heel praktische manier helpen digitaliseren. Toen we hen contacteerden om uit te leggen hoe we de accountants willen helpen met hun digitale stappen en hoe we dat aanpakken met onze webinar reeks, was de samenwerking snel geklonken. Hieronder vertellen we met veel trots wie onze partners zijn en welke rol zij spelen in de ideale digitale puzzel voor de accountant.

Gedaan met tijdrovende administratie en manueel checken waar je staat! AdminPulse automatiseert je kantooradministratie en zorgt ervoor dat je altijd op tijd weet waar je aan toe bent. Het innovatieve online kantoorbeheer AdminPulse is open, wat wil zeggen dat AdminPulse connecteert met alle andere pakketten die dat ook kunnen. Nog mooier: je kan er meteen, gratis, mee beginnen!

Met ons team van gepassioneerde GUSTEN werken we dagelijks aan baanbrekende oplossingen voor de accountants vanmorgen. We geloven in de kracht van data en in het belang van datadeling. Gevestigd in bruisend Leuven, is aiGust dé fintech startup die de boekhoudwereld op zijn kop wil zetten.

Bizzcontrol faciliteert accountants om proactief advies aan te bieden, in de taal van de ondernemer. Dankzij hun Plug&Play principe is Bizzcontrol vanaf de eerste dag 100% operationeel. Zo verhoog je direct de toegevoegde waarde naar al jouw klanten, met minimale inspanning.

Bothive helpt accountants bouwen aan sterke klantrelaties. We minimaliseren de tijd die je spendeert aan repetitieve communicatie en creëren meer ruimte voor persoonlijk contact. Met onze proces automatiseringen gaan we voor first time right acties. Klanten en dossiers worden automatisch opgevolgd, waarna alle verzamelde gegevens en documenten bij de juiste collega terecht komen.

Daarnaast helpt Bothive accountants met concrete AI-oplossingen; vele accountants weten niet waar en hoe te beginnen met AI en daar biedt Bothive de persoonlijke begeleiding om stapsgewijs, en veilig, met AI om te gaan.

Clearfacts is de pre-accounting oplossing voor accountants en KMO’s, geïntegreerd met je boekhoudsoftware: documenten delen, betalen, AI-gestuurde boekingsvoorstellen, e-facturatie en steeds zicht op alle cijfers.

Via ons facturatieplatform splitsen we je creatieve facturen op in beroepsinkomen en auteursrechten. Op dat laatste deel betaal je dankzij het fiscale voordeel veel minder belastingen. 

Al het papier- en rekenwerk dat daarbij komt kijken, nemen wij op ons. Zo hou jij gemiddeld 25% netto meer over, zonder extra kopzorgen. Inderdaad, dat is zelfs na onze vergoeding. Dat is geld waar je als creatieveling gewoon recht op hebt. Lees er meer over op onze website.

Eenvoudig factureren is een toegankelijke, gebruiksvriendelijke en betaalbare online tool waarmee u al uw facturen en andere documenten eenvoudig en efficiënt kunt aanmaken, versturen en opvolgen. Dankzij integraties met boekhoudsoftware, Peppol, banken en webshops automatiseert u uw administratieve processen naadloos.

Met meer dan 15 jaar ervaring ondersteunt EenvoudigFactureren dagelijks ruim 15.000 ondernemers bij het digitaliseren en optimaliseren van hun facturatie, zodat zij tijd besparen en hun focus op groei kunnen leggen.

Exact biedt Cloud business software voor accountants en kmo’s. Voer boekhoudkundige taken efficiënt uit en til de kwaliteit van je diensten naar een hoger niveau met digitaal gemak en actueel inzicht. Onze innovatieve cloud business software helpt nu al meer dan 675.000 kmo's en accountants hun cijfers te beheren.

Onze missie : het dagelijkse beheer van Belgische Accountantskantoren vereenvoudigen. Het UBO-register, de antiwitwaswet, GDPR, Wet op de Continuïteit van de Ondernemingen, ...  De administratieve procedures van Belgische Accountantskantoren zijn de laatste jaren toegenomen. FID-Manager helpt deze werkdruk minimaliseren, zodat onze gebruikers zich kunnen concentreren op hun echte werk.

Onze missie is om financiële professionals te ondersteunen door hen tools te bieden die de nauwkeurigheid, efficiëntie en naleving in hun dagelijkse werkzaamheden verbeteren. Bij Fintrax zetten ons in voor het leveren van geavanceerde oplossingen die traditionele boekhoudpraktijken transformeren in moderne, efficiënte workflows.

Software die uw financiële plannen professionaliseert.

Met Hanna Solutions, een pioneer in financiële prognoses met 33 jaar ervaring en een gemeenschap van meer dan 13.000 tevreden gebruikers, tilt u uw financiële voorspellingen naar een hoger niveau.

Horus Software is een boekhoudsoftware gebaseerd op nieuwe technologiën, ontworpen met én voor de digitale technologie. Als je kiest voor Horus draag je je beroep hoog in het vaandel: dankzij onze oplossing, zal je het werk aanzienlijk kunnen vereenvoudigen, dagelijks tijd besparen en je cijfers in realtime kunnen opvolgen. We hebben echt aan alles gedacht voor je.

Juridische documenten opstellen is niet de kernactiviteit van de accountant, vaak ook niet de kernopleiding. Toch wordt dit (tot een bepaalde grens van waarde of complexiteit) steeds meer van de accountant verwacht. Met Instaclause maakt u contracten, verslaggeving en formulieren op. Geautomatiseerd, kwalitatief en telkens op maat van uw klant. Instaclause is een juridische onderneming die een technologisch pad bewandelt (en niet omgekeerd). Zij beschikt ook over een bereikbare juridische backoffice.

Snel, accuraat en persoonlijk advies voor jouw onderneming. De Ondernemingsradar is de perfecte tool voor boekhouders, accountants of ondernemers die meer inzicht willen in hun onderneming. Van concurrentieanalyses tot simulaties van bepaalde beslissingen op je eigen bedrijfssituatie. Analyseer het heden op basis van betrouwbare data en bepaal strategisch de toekomst. Bezoek de website van Intellifin.

Als accountantant weet je wat er bij een oprichting komt kijken.

Wij regelen alle formaliteiten, zodat jij kan focussen op klantenadvies.

Lees er alles over op onze website .

Octopus Accountancy Software is al meer dan 20 jaar een betrouwbare partner in boekhoudsoftware. Onze missie is om de samenwerking tussen accountants en ondernemers te vereenvoudigen. Daarom hebben we een eenvoudige en toegankelijke software ontwikkeld, die volledig voldoet aan de Belgische wetgeving en zich blijft aanpassen aan de behoeften van onze klanten.

Wat betekent dit voor jou? Meer tijd voor wat écht belangrijk is, terwijl wij zorgen voor een betrouwbare en toekomstgerichte oplossing."  

Efficiënt real-time dossiers beheren.
Met OkiOki kun je de administratie van je klanten volledig digitaal en in real-time afpunten. Het platform verzamelt actief en geheel automatisch facturen en andere documenten en koppelt deze daarna aan bank- en kredietkaarttransacties, zodat je altijd over de juiste gegevens beschikt.

Proactieve ondersteuning voor je klanten.
Wanneer er documenten ontbreken, informeert OkiOki je klanten tijdig. Hierdoor worden de ontbrekende stukken snel aangeleverd, en blijft iedere administratie volledig en steeds klaar voor verwerking. 

Minder handmatig werk, meer controle.
Dankzij de automatische verzameling en koppeling van documenten elimineert OkiOki de noodzaak voor handmatige controles. Dit zorgt voor een efficiënter werkproces, minder kans op fouten en meer tijd om je klanten proactief te ondersteunen.

Met de mobiliteitsapp van Olympus Mobility zijn losse parkeer-, tank- of treintickets verleden tijd voor elke zelfstandige. In de plaats koop je met de Olympus-app je tickets digitaal bij +35 mobiliteitsdiensten. Elke uitgave wordt automatisch gebundeld op één maandelijkse, digitale factuur.

Met keuze uit parkings, tankstations, taxi’s, openbaar en gedeeld vervoer … vormt de Olympus-app de ‘compagnon de route’ op weg naar voor professionele verplaatsingen. Gedaan met losse bonnetjes bij de boekhouder. Ook een ideaal platform voor eenvoudig beheer van het wettelijk mobiliteitsbudget en woon-werkverkeer.

Bovendien krijg je als zelfstandige of zaakvoerder een proefperiode van 60 dagen. Let’s go!

Penneo

Penneo helpt u bij het automatiseren van uw processen – van cliëntenonderzoek (KYC) en risicobeoordeling tot documentbeheer en digitale ondertekening. Met Penneo kunnen uw klanten zich identificeren en documenten digitaal ondertekenen met itsme®. Het is snel, veilig en effectief.

Digitaal dagontvangstenboek, kasboek en Peppol Box. Met Scrada kunt u uw dagontvangsten en kasboek digitaal bijhouden conformwetgeving, ontvangt en verstuurt u facturen via Peppol en kunt u dit eenvoudig uitwisselen met uw accountant. Alles op 1 plaats

Bij Securex zijn we er rotsvast van overtuigd dat onze kracht schuilt in onze klanten, onze partners en onze medewerkers. Ieder van hen bezit de nodige kwaliteiten om grote dingen te realiseren. Onze rol is hen te helpen om hun volle potentieel te benutten en hun projecten te doen slagen.Onze bestaansreden is altijd geweest om onze klanten de best mogelijke dienstverlening te bieden en hen de beste klantervaring te bezorgen. Vandaag willen we hun geprivilegieerde Europese partner zijn.

Silverfin is opgericht door een accountant die gefrustreerd was door de manier waarop hij moest werken en  een software-architect die op zoek was naar een pittige uitdaging waarvoor de cloud de oplossing biedt. Ze brainstormden over voor accountants essentiële vragen: Hoe kunnen data en de cloud het leven van accountants makkelijker maken en hun bedrijfsprestaties verbeteren? Hoe kunnen ze tegelijkertijd nieuwe inkomstenbronnen creëren met waardevolle adviesdiensten. Het resultaat: een innovatief cloudplatform dat accountants helpt succesvoller te zijn.

Silverfin geeft accountants de technologie en de tools die ze nodig hebben om succesvoller te zijn. Voor zichzelf. Voor hun klanten. Hun cloudplatform verbetert de efficiëntie, de competitiviteit en de rentabiliteit van compliance- en rapporteringsdiensten en geeft de mogelijkheid om nieuwe adviesdiensten te ontwikkelen en aan te bieden.  

Sumrise vereenvoudigt je boekhoudkundige voorbereiding. Boost je administratie met onze intuïtieve tool, hou je onderneming onder controle met ons financieel dashboard en connecteer naadloos met je accountant!

TwinnTax is een 100% Belgische cloud applicatie die accountants helpt bij het automatiseren van hun terugkerende taken. De software maakt gebruik van kunstmatige intelligentie om documenten te verzamelen, gegevens op te halen, documenten te genereren en zelfs aangiften te doen. 

WinAuditor is een 100% online boekhoudsoftware ontworpen voor Belgische accountantskantoren. Het vergemakkelijkt de digitalisering en zorgt ervoor dat u altijd in overeenstemming bent met de Belgische wetgeving, terwijl het de samenwerking tussen ondernemers en accountants verbetert. Onze moderne en veilige software biedt een efficiënt boekhoudkundig beheer, toegankelijk in real-time. Bovendien biedt ons team van experts gepersonaliseerde ondersteuning om u te begeleiden bij uw uitdagingen. Sluit u aan bij de Belgische accountantskantoren die ons al vertrouwen en transformeer uw boekhoudpraktijk met WinAuditor.net

Je boekhouding altijd en overal bij de hand. Zowel accountant als ondernemer krijgen een gedetailleerd overzicht van hun ciifers en kunnen in elk dashboard doorklikken naar de factuur in kwestie wat zorgt voor complete transparantie. Bekijk de website van Yuki.

Ook partner worden?