Algemene vragen

Zijn er nog andere Challenges?

Ja, er zijn in totaal zelfs 10 Challenges die we dit jaar lancereren. Je kan de Challenges individueel kiezen, of meteen allemaal zodat jouw kantoor dit jaar een Sterk Digitaal kantoor wordt.

Kan ik mijn abonnement zelf aanpassen

Een klant kan zijn of haar abonnement niet zelf opzeggen. Hiervoor moet er altijd eerst contact worden opgenomen met jou, de shop-eigenaar. Dit doen we bewust, zodat jij altijd aan het roer staat wat betreft je abonnementenbeheer.

Komt deze Challenge in aanmerking voor de KMO Portefeuille?

Nee, alhoewel Businezz Booster een erkend KMO Portefeuille dienstverlener is, zou de administratie teveel werk vragen voor de waarde van deze Challenge. We hebben de prijs dan ook bewust zeer laagdrempelig gehouden, zodat we allemaal maximaal winnen met een voldoende groot aantal deelnemers.

Waarom zo goedkoop?

We willen max impact

Wat is de duur van de overeenkomst?

Zolang als het abonnement wat je kiest. Een maandabonnement is bijvoorbeeld per maand opzegbaar, een kwartaalabonnement per kwartaal etc. Abonnementen worden zonder opzegging automatisch verlengd en zijn prijsvast (geen verhogingen dus)

                 

Challenge: De beste klanten aantrekken