Wil je meer winst met de juiste klanten?

Stuur je online mond-aan-mond reclame

Naar meer waarde voor je kantoor met de juiste online communicatie

Elke dag top klanten adviseren waar je veel waarde voor creëert, dat verdien je niet alleen maar kan je ook zelf bereiken met de juiste online communicatie. Klanten komen sinds jaar en dag tot bij jou dankzij mond-aan-mond reclame, en vandaag verloopt die communicatie online. Wij adviseerden de voorbij jaren honderden ondernemers en telkens valt het ons op dat zelfs de gratis Google Mijn Bedrijf listing van veel ondernemingen niet zelf beheerd wordt of in orde is. Dat er geen aandacht is voor klantenbevragingen, beoordelingen en verhalen. Of dat op de website cruciale informatie ontbreekt om geïnteresseerde ondernemers te overtuigen. Nochtans is dat makkelijk in orde te brengen en zijn dat de eerste zaken waar potentiële klanten naar kijken, en waar die een oordeel over vormen. Zelfs al heb je teveel klanten, het is net essentieel om de juiste klanten aan te trekken, zodat je je kan focussen op de grootste meerwaarde voor je klanten, medewerkers en kantoor.

We hielpen de voorbije jaren honderden ondernemers met heel concrete stappen naar sterke online communicatie, klantenkennis en de waarden benoemen die voor hen belangrijk zijn. Zo kan jij ook op Google, via sociale media en je website de juiste klanten aantrekken. Want goede klanten is goed zaken doen. Ga jij met ons de samenwerking aan om meer zichtbare meerwaarde te creëren voor je kantoor, voor je klanten en je medewerkers?


50+
Succesvolle webinars
500+
Advies sessies
4000+
Deelnemers
1500+
Accountants

Hier kan je op rekenen

Een pak ervaring

Onze webinars, syllabussen en alle werkdocumenten die je ter beschikking krijgt zijn opgesteld door onze digitale experten en tot stand gekomen op basis van een pak ervaring: meer dan 50 webinars met meer dan 4.000 deelnemers en meer dan 500 individuele begeleidingen van ondernemers.

Concrete resultaten

Onze aanpak, webinars en lesmateriaal zijn er telkens op gericht om zo snel mogelijk tot heel concrete resultaten te komen. We leggen goed uit wat de strategie is, hoe je het aanpakt en geven je voorbeelden, een plan van aanpak, eBooks, checklists en templates waar je onmiddellijk mee aan de slag kan.  

Sterk samenwerken

We leren het snelst als we samenwerken en ervaring uitwisselen. Daarom krijg je toegang tot de Digital Academy Club van Businezz Booster, waar we samen aan de slag gaan. Je kan live interageren tijdens de webinars en bij elke Challenge hoort een webinar waar je zelf vragen kan stellen aan de digitale expert.   

Uw digitale expert:
Frederik De Wachter

Als ondernemers zijn we zelf al vier decennia betrokken bij de digitale (r)evolutie en hebben we recent Businezz Booster, Sterk Digitaal, Digital Broker en de Digital Academy succesvol uitgebouwd dankzij onze digitale aanpak, online communicatie en lead generatie. En we organiseren ons efficiënt met de juist software en tools. We hielpen meer dan 500 ondernemers met onze  tips als Digitale Expert bij de Digitale Versnelling van Telenet. Nu delen we graag al onze kennis en gaan we samen jou aan de slag in onze Challenges.


Wat ons echt drijft is jou als accountants mee helpen naar heel concrete digitale resultaten, zodat jij je klanten nog sterker kan adviseren.


Dit zeggen onze deelnemers

Vooral de begeleiding naar het doen was voor ons een belangrijke en zo zijn we in een korte periode sterk vooruit gegaan. Frederik was echt onze motivator en begeleider hiervoor! Toffe samenwerking!

 Barbara Goosse - AccFides 

Zeer duidelijk gebracht, een echte aanrader dus! Er kwamen zaken aan bod die we zelf nog niet uitgediept hadden en toch interessant bleken. Van een aantal maken we nu ook zelf gebruik.

Costantino Micucci - Triple A Solutions

Ik raad jullie aan om dit ook te volgen! De kwaliteit van de webinars is fantastisch, je leert echt dingen bij, krijgt heel snel antwooren op vragen en de communicatie tussen sprekers en deelnemers is top.

Nico Bruyninckx - Crelan

De conrete resultaten van deze Challenge

  • Klantenkennis is de basis van alle succes. Dankzij deze Challenge leer je je klanten kennen, hun wensen en appreciatie voor je dienstverlening.
  • Zo leren we focussen op die klanten die er toe doen en waar je je plezier uithaalt om meer waarde te creëren. Voor hen, je medewerkers en je kantoor.
  • Zo neem je afscheid van moeilijke klanten die veel werk, veel zorgen en weinig waarde voor je kantoor betekenen
  • Zet je Google Mijn Bedrijf, de gratis listing van jouw kantoor op Google, in orde.
  • De beste en meest relevante authentieke klantenverhalen verzamelen plaatsen we publiek  op je Google Mijn Bedrijf, sociale media en website. Heb je nog geen website, dan leer je zelfs een professionele website opzetten.
  • We starten met de basis voor je marketing communicatie strategie, door te focussen op die die klantengetuigenissen, die je eigen doelstellingen en waarde creatie voor je klanten versterken.
  • Je leert het belang kennen van de verschillende online marketing communicatiekanalen zoals je vindbaarheid op Google, je website, mailings en de diverse sociale media kanalen. 
  • We werken samen een plan van aanpak uit en passen dat meteen toe, zodat je snel tot concrete resultaten komt.
  • Door te werken met een mini reeks van 3 webinars, werken we stapgewijs van informeren  naar uitvoeren. 
  • Tijdens de laatste webinar komen al je vragen aanbod, zodat we zeker zijn dat je de lessen heel goed kan uitvoeren.  
  • Je kan terecht op onze Businezz Booster Digital Academy Club community, om al de lessen te herbekijken, je vind er de bijbehorende syllabus, eBooks, templates en praktisch materiaal.
  • We doen dit samen! In de community meer je je collega's kennen die ook aan de slag gaan en wisselen we ideeën, tips en best practises uit

Wat je mag verwachten

3 webinars van telkens 2u vol praktische tips, om met een plan van aanpak meteen concrete resultaten te boeken

Webinar 1: Alle info en een plan van aanpak

Webinar 2: Samen opvolgen en uitvoeren

Webinar 3:Hier kan je terecht voor al je vragen

Je krijgt heel wat praktisch lesmateriaal. Dankzij de toegang tot onze community kan je al de lessen herbekijken. Je krijgt een syllabus, onze  eBooks, templates om onmiddellijk mee aan de slag en praktisch materiaal.

Je wordt hierin begeleidt door onze Digitale Expert Frederik De Wachter aan wie je al je vragen kan stellen. 

Je bent niet alleen! We werken samen en leren veel van elkaar, mede door onze Businezz Booster Digital Academy community waar je terecht kan voor alle praktische info enkan meepraten met je collega accountants. Zo leren we veel van elkaar.

Dit is je eerste stap naar een volledig programma waarmee je het hele jaar door werkt aan je digitalisering tot een Sterk Digitaal kantoor

Brigitte Tonneau

Boekhoud- & Fiscaal Kantoor Tonneau

Een gratis website, professionele uitstraling en top klanten

Dankzij de Challenge van Sterk Digitaal hebben we in geen tijd belangrijke stappen vooruit gezet. We hebben nu een professionele Google Mijn Bedrijf lising en daardoor zelfs een gratis website . Die trekt klanten aan en wij willen vooral die klanten die waardevol zijn voor het kantoor.
€ 600,-
€ 199,-

Challenge: De beste klanten aantrekken met reviews en Google

Trek de beste klanten aan, waar je zelf het meeste waarde voor creëert, dankzij deze Challenge.


Naar concrete resultaten in 3 webinars:

  • Webinar 1: Onze Digitale Expert Frederik De Wachtyer legt je zeer goed uit hoe je klanten beoordelingen verzamelt, je gratis Google Mijn Bedrijf goed zet en je beste reviews gebruikt als magneet in je online communicatie. Je krijgt alle info, templates en een plan van aanpak zodat je meteen aan de slag kan.
  • Webinar 2: We volgen samen op hoe we van goede reviews een bewuste communicatie strategie maken op onze website, je mailings en  sociale media kanalen. En waarom dat een essentitle stap is naar meer waarde voor je klanten, kantoor en medewerrkers.
  • Webinar 3: In deze webinar kan je al je vragen stellen aan Frederik, zodat we zeker zijn dat iedereen zijn doelstellingen bereikt.


Je krijgt alle lesmateriaal inclusief de syllabus, onze eBooks, checklists en templates waar je onmiddellijk mee aan de slag kan. En je krijgt toegang tot onze Businezz Booster Digital Academy Club, een community van ondernemers en accountants, waar je met elkaar kan praten, groepjes kan maken rond bepaalde topics en van elkaar kan leren.

Ondernemen is durven beslissen. Zondag 16/1 sluiten we de deze inschrijvingsactie af. Wees er dus tijdig bij!

00
dagen
00
uren
00
minuten
00
seconden

Q & A (vragen en antwoorden)

  • Komt deze Challenge in aanmerking voor de KMO Portefeuille?
    Nee, alhoewel Businezz Booster een erkend KMO Portefeuille dienstverlener is,  zou de administratie teveel werk vragen voor de waarde van deze Challenge. We hebben de prijs dan ook bewust zeer laagdrempilig gehouden, zodat we allemaal maximaal winnen met een voldoende groot aantal deelnemers.
  • Zijn er nog andere Challenges?
    Ja, er zijn in totaal zelfs 10 Challenges die we dit jaar lancereren.  Je kan de Challenges individueel kiezen, of meteen allemaal zodat jouw kantoor dit jaar een Sterk Digitaal kantoor wordt.