Webinar: Best practices naar 100% efficiƫntie en digitale pre-accounting samenwerking

Focus op de voordelen en goede uitvoering van digitaal samenwerken met je klanten

Het blijft een belangrijk onderwerp: de waarde van een optimale samenwerking tussen de accountant en de klanten, zodat je het verzamelen van de documenten automatiseert en tegelijk ondernemers ontzorgt. Door repetitieve processen te digitaliseren spaar je werk uit voor beiden en nog belangrijker: zo vermijd je werkpieken tijdens de btw-periode, afsluiting van de jaarrekening of aangifte van de personenbelasting. We geven een overzicht van de belangrijkste informatiestromen die je kan automatiseren, bespreken de keuzes en laten uiteraard collega accountants getuigen over hun keuze, en de aanpak van hun roll-out. We focussen op de transitie en communicatie die je best hanteert voor een optimale transitie naar een geautomatiseerde gezamenlijke workflow.


Wat mag je verwachten?
  •  Bespreking hoe we uitwisseling van informatie en repetitieve processen automatiseren en dus werk bij zowel het kantoor als de klant optimaliseren

  •  Uitwisseling van ervaring en bespreking van alle tools, pre-accounting oplossingen en methoden om de uitwisseling van informatie en documenten te stroomlijnen - inclusief facturen en documenten voor de personenbelasting

  •  Voorbeeld van een best practice van een accountant die de samenwerking met de klant sterk gedigitaliseerd heeft

  •  Toelichting hoe je een succesvolle transitie aanpak en je klanten meekrijgt en overtuigt van de voordelen de pre-accounting opzet en uitrolt naar de klanten zodat die ze ook goed gebruiken

  •  Uitwisseling van ervaring tijdens de webinar met de sprekers en deelnemers

  •  Tijd voor uw vragen en antwoorden

Woensdag 13 november 2024

10u - 12u

Dit webinar is onmisbaar voor accountants die streven naar maximale efficiƫntie door digitale pre-accounting samenwerking. Door te leren van de best practices en ervaringen van collega's, krijg je inzicht in hoe je een succesvolle digitale samenwerking met klanten opzet, wat leidt tot minder werkpieken en een hogere klanttevredenheid.

Dankzij onze partners is de deelname gratis. Dit webinar in aanmerking voor 2u ITAA permanente vorming.

De webinar is afgelopen. Binnenkort kun je die hier herbekijken.

In samenwerking met

null

In samenwerking met onze partners