Webinar: Automatiseren van processen: zo spaar je tijd uit en zet je handige workflows op
Ervaring uitwisselen over slimme integraties en het automatiseren van workflows
Ons kantoor wordt steeds beter geautomatiseerd door handige integraties tussen toepassingen en de blijvende digitalisering van documenten. Elk kantoor heeft immer een veelheid aan processen. Hoe meer en beter je die kan automatiseren, hoe meer tijd je uitspaart en waarde je creëert voor je kantoor, je medewerkers en de klanten. We spreken met accountants die workflows digitaliseren tot een kunst verheven hebben en laten hen uitleggen hoe ze dat doen, welke tools ze ervoor gebruiken, bespreken voorbeelden van belangrijke workflows en leggen uit hoe je zelf aan de slag kan. Zo leren we niet alleen hoe je tijd wint, maar ook hoe je dit opzet en welke keuzes andere kantoren hierbij maken.
Wat mag je verwachten?
Collega-accountants leggen uit hoe ze workflows automatiseren en hoe ze tijd winnen met handige integraties
We bespreken voorbeelden van belangrijke workflows en leggen uit hoe je zelf automatiseringen kan opzetten om je processen steeds verder te verbeteren
Welke data kan je automatisch ophalen, hoe pak je dat aan en hoe behoudt je een goed overzicht per klant
Uitwisseling van ervaring tijdens de webinar met de sprekers en deelnemers
Tijd voor uw vragen en antwoorden
Woensdag 25 september 2024
10u - 12u
Dit webinar is essentieel voor accountants die streven naar optimalisatie van hun kantoorprocessen door het automatiseren van workflows en het integreren van slimme technologieën. Je leert van ervaren collega's hoe je processen efficiënter kunt maken, welke tools het meest effectief zijn, en hoe je aanzienlijke tijdswinst kunt boeken.
Dankzij onze partners is de deelname gratis. Dit webinar in aanmerking voor 2u ITAA permanente vorming.
In samenwerking met